Om onze continue groei verder te ondersteunen zijn we op zoek naar een:

Administratief bediende boekhouding

Ben jij een boekhoudkundig talent met sterke organisatorische vaardigheden op zoek naar een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamische en creatieve omgeving?

Je takenpakket

  • Je boekt aankoopfacturen en financiële verrichtingen in
  • Je maakt de uitgaande facturen / creditnota’s op en staat hierbij in nauw contact met de projectmanagers
  • Je punt de facturen af
  • Je biedt ondersteuning bij administratieve taken (salesadministratie, orderopvolging)
  • Samen met het extern boekhoudkantoor sta je in voor de maand- en jaarafsluiting
  • Je kruipt samen met de collega accounts als het ware mee in het project en ondersteunt hen op administratief vlak, biedt advies inzake het financiële aspect
  • Verdere ondersteuning van het administratief team: inspringen waar nodig. 
  • Je levert algemene ondersteuning aan de organisatie van het bedrijf

Je profiel

  • Je beschikt over een Bachelor Accountancy of je hebt een diploma in een economische richting met affiniteit voor boekhouding
  • Je bent Nederlandstalig (kennis in Frans en Engels is een plus)
  • MS Office, Briljant en Exact Online kennen geen geheimen voor jou
  • Administratief sta je stevig in de schoenen, je werkt nauwkeurig, bent punctueel en brengt structuur
  • Je neemt graag verantwoordelijkheid op, schuift initiatieven naar voor en bent proactief
  • Je denkt hands-on mee betreffende efficiëntie van de processen en de digitalisering.
  • Je bent resultaatgericht, accuraat en analytisch ingesteld
  • Je bent leergierig en werkt graag in team
  • Je vervult een essentiële vertrouwensfunctie binnen de onderneming en bent een gedreven teamspeler die bijspringt waar nodig
  • Je houdt van directe constructieve communicatie en vind je weg in de flexibiliteit die een KMO biedt

Wij bieden

  • Voltijds contract van onbepaalde duur
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • GSM abonnement
  • 39 uren week met 6 ADV dagen.
  • een mooi kantoorgebouw naast de E19 , dicht bij het station van Mechelen.

Wil jij ons gedreven team versterken? Stuur dan je motivatiebrief en cv naar klaartje.vancauwenberge@pantarein.be

Fout | Pantarein Water

Fout

Er is onverwacht een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.